Кількість
|
Вартість
|
||
|
Тонування вікон музею, галереї, виставкових залів
Тонування вікон музею, галереї, виставкових залів допоможе галереям захистити твори мистецтва. Перед музеями стоїть гігантське завдання — дбати про предмети, які неможливо замінити. Таким чином, найвищий рівень захисту від ультрафіолетових променів від тонування вікон становить великий інтерес для музеїв та їх відвідувачів. Музеї Києва також можуть отримати велику вигоду від енергоефективної віконної плівки, захисної плівки, а також декоративних опцій та опцій для усамітнення.
Захистіть цінні скарби
Музеї, галереї та виставкові зали займаються збереженням цінних речей з минулого суспільства, які добре виглядають для нинішнього покоління і, нібито, для багатьох майбутніх. Коли справа доходить до загроз цим об'єктам, сонце здається одним із найгрізніших. Ультрафіолетові промені сонця серйозно шкодять старим предметам, не тільки вицвітаючи, але через їх вік навіть призводячи до псування. Коли 99,9% шкідливих променів блокуються від попадання цих древні артефакти віконної плівкою, вони зберігаються і використовуються довгі роки.
Зберігайте гостей та артефакти у безпеці за допомогою захисної плівки
Музей, як і інші громадські місця, можна вважати легкою мішенню і, отже, добрим кандидатом на охоронну плівку. Більше того, оскільки в музеях зберігається низка надзвичайно цінних предметів, вони з великою ймовірністю стають мішенню для злодіїв. Захисна плівка — чудовий спосіб для музеїв відлякати зловмисників та злодіїв, оскільки після того, як скло покрите захисною плівкою, воно не піддається без значної роботи та часу. Через що зловмиснику буде набагато складніше втекти з чимось цінним до прибуття поліції.
Зупиніть потенційно небезпечне ультрафіолетове світло та захистіть витвори мистецтва, не блокуючи природне світло
Ультрафіолетове (УФ) світло підтримує хімічні реакції, які можуть спричинити передчасне старіння: вицвітання, знебарвлення та пожовтіння. І збитки незворотні. Проте, незважаючи на всюдисущі небезпеки, природне світло має бути присутнім, щоб справді покращити загальне враження від перегляду. Присутність природного світла дозволяє глядачам бачити витвір мистецтва більш схожим на те, як його міг би розглядати художник.
Звичайні вікна блокують лише 40-50% вхідних ультрафіолетових променів, залишаючи витвори мистецтва вразливими для пошкоджень. Проте, тонування вікон може застосовуватися задля унеможливлення до 99% УФ-променів, у своїй дозволяючи природному світлу заливати простір, зберігаючи цінні витвори мистецтва: фотографії, картини тощо.
Виділіть стародавні артефакти та художні експонати
Природне світло — найкраще світло для того, щоб добре розглянути що-небудь, особливо щось старе і, ймовірно, вицвіле. Коли на вікнах музею використовується тонування для захисту вікон від ультрафіолету, воно не лише захищає старі реліквії, а й дозволяє відвідувачам розглянути їх у кращому світлі, природному світлі, без небезпеки вицвітання чи руйнування.
Світло відіграє дуже важливу роль у мистецтві, не тільки у створенні твору - затінку, лініях, перспективі, розмальовці і т. д. - але також і в отриманні задоволення від твору.
Однак багато музеїв, галерей та інших об'єктів, що демонструють твори мистецтва для публічного та приватного перегляду, обмежують природне світло, значною мірою покладаючись на штучне освітлення, щоб пряме сонячне проміння не пошкодило безцінних і тендітних творів мистецтва.
Крім того, природне світло допомагає знизити потребу об'єкта в електричному освітленні протягом дня, що може допомогти знизити споживання енергії та заощадити гроші музеїв та художніх галерей.
Тонування вікон музею, галереї, виставкових залів від компанії «Тоніровочка». Підпишіться на сторінку в Instagram і отримайте знижку.